Administrativní pracovník
Administrativní pracovník je člověk, který pomáhá udržovat chod firmy nebo instituce tím, že zajišťuje různé organizační a kancelářské úkoly. Nejčastěji pracuje v kancelářích firem, škol, úřadů či nemocnic, kde vyřizuje e-maily a telefonáty, připravuje a archivuje dokumenty, pracuje s počítačovými systémy, domlouvá schůzky, eviduje data a podporuje kolegy při každodenním provozu. Je to práce vhodná pro ty, kdo mají rádi pořádek, přesnost a chtějí být důležitou součástí týmu.
Doporučené vzdělání
SŠ - MaturitaDélka studia
4 roky
Nejvhodnější studijní cesta pro Administrativní pracovník:
Střední škola
Nejvhodnější obor:
1) Obchodní akademie
2) Ekonomika a podnikání
3) Veřejnosprávní činnost
Najdi si svou vysněnou školu
Select...
Select...
Vyber kraj
Na detailním popisu této profese usilovně pracujeme.
Nejvhodnější typologie osobnosti pro tuto profesi: