Administrativní pracovník

Administrativní pracovník je člověk, který pomáhá udržovat chod firmy nebo instituce tím, že zajišťuje různé organizační a kancelářské úkoly. Nejčastěji pracuje v kancelářích firem, škol, úřadů či nemocnic, kde vyřizuje e-maily a telefonáty, připravuje a archivuje dokumenty, pracuje s počítačovými systémy, domlouvá schůzky, eviduje data a podporuje kolegy při každodenním provozu. Je to práce vhodná pro ty, kdo mají rádi pořádek, přesnost a chtějí být důležitou součástí týmu.

Doporučené vzdělání

SŠ - Maturita

Délka studia

4 roky

Nejvhodnější studijní cesta pro Administrativní pracovník:

Střední škola

Nejvhodnější obor:
1) Obchodní akademie
2) Ekonomika a podnikání
3) Veřejnosprávní činnost

Na detailním popisu této profese usilovně pracujeme.