Marketingový ředitel
Marketingový ředitel udává směr celé marketingové strategii firmy – určuje, jak bude značka působit na veřejnost, jaké kampaně se rozjedou a kde firma nejlépe osloví své zákazníky. Nepracuje přímo na konkrétních kampaních, ale vede tým marketingových manažerů a specialistů, kteří jeho vizi naplňují v praxi. Sleduje tržní trendy, konkurenci i chování zákazníků a podle toho upravuje marketingovou strategii firmy. Spolupracuje s vedením společnosti, schvaluje rozpočty a dohlíží na to, aby marketingové aktivity podporovaly obchodní cíle firmy. Jeho rozhodnutí ovlivňují to, jak firmu lidé vnímají a jak úspěšná bude na trhu. Nejčastěji působí ve větších firmách, reklamních agenturách nebo nadnárodních korporacích.
Průměrná hrubá mzda
102.000 KčDoporučené vzdělání
VŠ - magistrDélka studia
9 let (4 roky SŠ + 5 let VŠ)