Marketingový ředitel

Marketingový ředitel udává směr celé marketingové strategii firmy – určuje, jak bude značka působit na veřejnost, jaké kampaně se rozjedou a kde firma nejlépe osloví své zákazníky. Nepracuje přímo na konkrétních kampaních, ale vede tým marketingových manažerů a specialistů, kteří jeho vizi naplňují v praxi. Sleduje tržní trendy, konkurenci i chování zákazníků a podle toho upravuje marketingovou strategii firmy. Spolupracuje s vedením společnosti, schvaluje rozpočty a dohlíží na to, aby marketingové aktivity podporovaly obchodní cíle firmy. Jeho rozhodnutí ovlivňují to, jak firmu lidé vnímají a jak úspěšná bude na trhu. Nejčastěji působí ve větších firmách, reklamních agenturách nebo nadnárodních korporacích.

Průměrná hrubá mzda

102.000

Doporučené vzdělání

VŠ - magistr

Délka studia

9 let (4 roky SŠ + 5 let VŠ)

Nejvhodnější studijní cesta pro Marketingový ředitel:

Střední škola

Nejvhodnější obor:
1) Obchodní akademie
2) Ekonomika a podnikání
3) Ekonomické lyceum
4) Gymnázium

Vysoká škola

Nejvhodnější obor:
1) Ekonomika a management - Marketing
2) Marketing

Na detailním popisu této profese usilovně pracujeme.