Specialista sportovního marketingu
Jak získat pro sportovní tým sponzory, zaujmout fanoušky na sociálních sítích a vytvořit kampaň, která přitáhne plné tribuny? Tím se zabývá specialista sportovního marketingu – profesionál, který spojuje svět sportu s kreativitou a komunikačními strategiemi. Jeho práce zahrnuje tvorbu reklamních kampaní, organizaci promo akcí, správu sociálních sítí, komunikaci s médii i partnery. Má cit pro značku, sleduje trendy a ví, jak vybudovat vztah mezi sportovní organizací a veřejností. Výsledkem jeho práce je větší zájem fanoušků, mediální viditelnost i stabilní finanční podpora. Uplatní se ve sportovních klubech, reklamních a marketingových agenturách nebo národních svazech. Ať už propaguje fotbalový zápas, běžecký závod nebo šachový turnaj, jeho cílem je jediné – aby sport bavil, spojoval a byl vidět.
Průměrná hrubá mzda
39.500 KčDoporučené vzdělání
VŠ - bakalářDélka studia
7 let (4 roky SŠ + 3 roky VŠ)