Komunikační studia - specializace: Žurnalistika

Škola

Univerzita Karlova

Fakulta

Fakulta sociálních věd

Charakteristika oboru

Studijní program Komunikační studia se specializací na Marketingovou komunikaci a public relations je navržen tak, aby propojil základní společenskovědní disciplíny jako jsou sociologie, politologie, psychologie a kulturologie s tvůrčími disciplínami z oblasti literatury, filmu, televize a nových médií. V tomto interdisciplinárním přístupu média slouží jako klíčový průnikový bod, který umožňuje komplexní analýzu mediálních obsahů, jejich přenosu, percepci a celkový vliv na společnost.

Díky třem specializacím program nabízí studentům možnost vybrat si vlastní cestu v rámci mediálního s...

Detail oboru

Ukončení studia
Délka studia
Přijmou 2025/26
Přihlášeno/Přijato 2024/25
Forma studia
Jazyk studia
Přijímací zkoušky
Školné
Studijní program
Bakalářské
3
Prezenční
Čeština