Team Leader
Team leader vede, kontroluje a motivuje tým zaměstnanců tak, aby bylo dosaženo stanovených cílů. V rámci týmu plánuje, rozděluje, řídí a vyhodnocuje práci jednotlivých členů. Vytváří prostředí, ve kterém se zaměstnanci cítí dobře a díky tomu dosahují nejlepších možných výsledků. Své podřízené inspiruje a motivuje, nadřízeným naopak podává zprávy o aktuálním stavu plněných úkolů.
Průměrná hrubá mzda
62.500 KčDoporučené vzdělání
VŠ - bakalářDélka studia
7 let (4 roky SŠ + 3 roky VŠ)Nejvhodnější typologie pro tuto profesi
Řečník - ENFJ, Mentor - ENFP, ... (zobrazit všechny)Nejvhodnější studijní cesta pro Team Leader:
Střední škola
Vysoká škola
Co team leader dělá?
Vedeš tým
Vedeš tým lidí k tomu, aby plnil stanovené úkoly, a firma tak dosahovala vytyčených cílů.
Plánuješ a rozděluješ práci
Plánuješ, co má který člen týmu na starosti. Rozděluješ úkoly podle schopností a dovedností pracovníků tak, aby co nejrychleji a nejefektivněji naplnili cíle organizace.
Kontroluješ výsledky
Provádíš kontrolu výsledků jednotlivých činností a vyhodnocuješ výkon všech členů týmu. Jedním z Tvých úkolů je také dát jim zpětnou vazbu.
Pečuješ o tým
Řešíš vztahy uvnitř týmu, aby se jeho členové cítili dobře. Jen tak budou podávat ty nejlepší výkony.
Inspiruješ a motivuješ zaměstnance
Snažíš se být pro svůj tým inspirací a motivuješ ho k dosažení nejlepších možných výsledků. Pokoušíš se jednotlivé členy rozvíjet, aby se neustále posouvali vpřed.
Výhody a nevýhody práce:
- Jako Team Leader máš spoustu prostoru pro realizaci vlastních nápadů.
- Lákavé finanční ohodnocení.
- Protože pracuješ s týmem, který rozvíjíš a motivuješ, firma Tě bude podporovat ve vlastním seberozvoji. Zaplatí Ti kurzy nebo třeba další vzdělání.
- Inspiruješ, motivuješ a vedeš lidi. Můžeš předávat své cenné zkušenosti dál.
- Tvým úkolem je mimo jiné stmelovat partu v rámci týmu. Můžeš si tak podle svého gusta naplánovat nejrůznější teambuildingové akce.
- Můžeš pracovat v různých odvětvích, a tím získávat nové zkušenosti a dovednosti.
- Pokud Tvůj tým neuspěje, jsi za to zodpovědný právě Ty.
- Pravidelně čelíš stresovým situacím, protože jsi prostředník mezi vedením firmy a svým týmem.
- Jsi vůdčí osobností týmu, musíš být jeho členům neustále k dispozici. To Ti může mnohdy zasahovat i do volného času.
- Část Tvé výplaty tvoří osobní složka, která se odvíjí od úspěchu týmu. Pokud se mu nebude dařit, výrazně se to odrazí na Tvé odměně.
- Pozice Team Leadera s sebou nese určitou míru psychické zátěže.
- Musíš řešit případné konflikty mezi členy týmu.