Ředitel pobočky banky
Ředitel pobočky banky je odpovědný za její ekonomickou a finanční stabilitu. Určuje obchodní strategii banky, stará se o její bezproblémový chod, aktivně vyhledává nové klienty a pečuje o ty stávající. Kontroluje činnost svých podřízených a zodpovídá za dosažené zisky.
Průměrná hrubá mzda
93.500 KčDoporučené vzdělání
VŠ - magistrDélka studia
9 let (4 roky SŠ + 5 let VŠ)Nejvhodnější typologie pro tuto profesi
Vůdce - ENTJ, Koordinátor - ESTJ, ... (zobrazit všechny)Nejvhodnější studijní cesta pro Ředitel pobočky banky:
Střední škola
Vysoká škola
Co ředitel pobočky banky dělá?
Staráš se o bezproblémový chod pobočky
Ať už je situace jakákoliv, máš za úkol zajistit bezproblémové fungování banky. Zodpovídáš za její každodenní činnost i za jednotlivé zaměstnance. Vedeš bankéře na pobočce a kontroluješ jejich práci.
Určuješ obchodní strategii
Rozhoduješ o bankovních produktech, které budete nabízet a jakým způsobem je budete prodávat.
Buduješ pozitivní image banky
Zajišťuješ dobrou reprezentaci značky banky u široké veřejnosti (např. prostřednictvím rozhovorů s médii).
Usiluješ o získání nových klientů a udržení těch stávajících
Buduješ a upevňuješ vztahy s klíčovými klienty a aktivně vyhledáváš nové.
Dohlížíš na výběr nových zaměstnanců
Součástí Tvé práce je nábor a schvalování nových zaměstnanců, jejich začlenění do kolektivu a následný rozvoj dovedností.
Krizový management
V případě výskytu závažnějších problémů s klienty nebo na trhu je Tvým úkolem najít vhodné řešení ke spokojenosti zákazníků i vedení firmy.
Ředitel pobočky banky - jak vypadá pracovní den?
Výhody a nevýhody práce:
- Lákavý příjem.
- Rozmanitá práce.
- Zvýhodněné bankovní produkty.
- Máš možnost poznat mnoho zajímavých a vlivných lidí.
- Znalost finančních produktů můžeš využít i v soukromém životě.
- Bankovnictví je obor s největší nabídkou zaměstnaneckých benefitů (placené sick days, dovolená navíc atd.)
- Stresující a zodpovědná profese.
- Nevyhneš se administrativním úkolům.
- Často budeš v práci sedět.
- Musíš si udržovat neustálý přehled o oboru.
- Někdy je potřeba řešit i nepříjemné záležitosti (s podřízenými či s klienty).