Mezinárodní management a marketing - Zaměření: Digitální brand management
Škola
University College PragueFakulta
University College Prague - Pobočka PrahaCharakteristika oboru
Specializace Digitální brand management připravuje studenty na efektivní přípravu a realizaci online kampaní a propojení těchto aktivit s offline nástroji za účelem podpory a rozvoje značky. Studenti se naučí podporovat značku a definovat její pozici na trhu s využitím nástrojů digitálního marketingu, včetně správy rozpočtu a sledování účinnosti marketingových strategií. Specializace také připravuje studenty na řízení celého portfolia značky a na koordinaci interních týmů v organizaci.
Po absolvování této specializace budou absolventi připraveni na různé kariérní dráhy, včetně práce v tuz...
Detail oboru
Ukončení studia
Délka studia
Přijmou 2025/26
Přihlášeno/Přijato 2024/25
Forma studia
Jazyk studia
Přijímací zkoušky
Školné
Studijní program
Bakalářské
3
Prezenční
Kombinované
Čeština