Mezinárodní management a marketing - Zaměření: Digitální brand management

Škola

University College Prague

Fakulta

University College Prague - Pobočka Praha

Charakteristika oboru

Specializace Digitální brand management připravuje studenty na efektivní přípravu a realizaci online kampaní a propojení těchto aktivit s offline nástroji za účelem podpory a rozvoje značky. Studenti se naučí podporovat značku a definovat její pozici na trhu s využitím nástrojů digitálního marketingu, včetně správy rozpočtu a sledování účinnosti marketingových strategií. Specializace také připravuje studenty na řízení celého portfolia značky a na koordinaci interních týmů v organizaci.

Po absolvování této specializace budou absolventi připraveni na různé kariérní dráhy, včetně práce v tuz...

Detail oboru

Ukončení studia
Délka studia
Přijmou 2025/26
Přihlášeno/Přijato 2024/25
Forma studia
Jazyk studia
Přijímací zkoušky
Školné
Studijní program
Bakalářské
3
Prezenční
Kombinované
Čeština